DJP Hálózat Nyugat-Dunántúli régiójának Mentortalálkozója

2021. szeptember 15-én került megrendezésre a DJP Hálózat Nyugat-Dunántúli régiójának Mentortalálkozója. A találkozónak a Répcelaki Művelődési Ház és Könyvtár adott helyet.

A régióban dolgozó Mentoroknak a másfél évnyi pandémiás időszak után először volt lehetőségük nagyobb létszámban találkozni egymással, szakmai előadásokat meghallgatni, valamint a veszélyhelyzet alatti sikeres és önzetlen segítő munkájukért személyesen elismerésben részesülni. Az előadások mellett érdekes szakmai bemutatókat is láthattak a résztvevők.

A rendezvényt Boros András DJP Hálózat területi vezető nyitotta meg, mint a program házigazdája. Ezután szakmai előadások alkották a délelőtt programját.

Dr. Fromann Richárd DJNkft. Digitális szakértő a DJP Hálózat elért eredményeiről és jövőképéről beszélt.

Utána Princz Attila DJKK Hálózati vezető tartott előadást a DJP Hálózat 2021-es terveiről, várható programjairól, aktualitásairól.

Lendvai Veronika DJP Hálózat regionális vezető a Nyugat-dunántúli régió előző évi eredményeit ismertette és elismerő oklevéllel díjazta a pandémia alatt létrejött Napi 100 Jó Szó mozgalomban legaktívabban tevékenykedő mentorokat.

Hol lakik a digitális Állampolgár? címmel Szabados Tímea és Marciniak Mátyás digitáliskompetencia fejlesztők tartottak egy figyelemfelkeltő, interaktív előadást a DJP Hálózat digitáliskompetenciafejlesztést támogató szolgáltatásairól.

Antal Eszter Kézai Simon Program szakmai koordinátor a Kézai Simon Programról tartott egy informatív bemutatót, többek között beszélt a múlt emlékeinek, régi fényképeknek digitalizációjáról, megőrzésük és megosztásuk előnyeiről. Továbbá ismertette a program DJP Hálózatba történő integrációját.

A szakmai programokat egy könnyed kvízjáték zárta, ahol, a három legjobb mentor tárgyjutalomban is részeszült. Ezután egy közös csoportképre gyűlték össze a megjelentek.

Az ebédszünet után Halmos Máté az eSport Szombathely Egyesület elnöke tartott előadást. Beszédében kiemelte az e-sport közösség építő szerepét. Kitért arra, hogy az e-sport több mint egyszerű videojátékozás, lehet életcél, később foglalkozás is.

Előadása után lehetősége volt a mentoroknak is belekóstolni ebbe a világba, kipróbálhattak számítógépes játékokat, és VR szemüveg segítségével beléphettek a virtuális valóságba is.

Az e-sport bemutatók mellett lehetőségük adódott a részvevőknek csoportos foglalkozások keretében megismerkedni a robotikával, a 3D nyomtatással, volt Scratch foglalkozás és digitális szabadulószoba is.

Vissza a kezdőoldalra

« A 10 »